Murnatan
Community => Translations => Topic started by: MegaMedic on June 12, 2013, 04:25:14 PM
-
Daca ai jucat sau daca joci Tremulous, probabil stiti despre problema cu FPS, care scade dramatic pe harti cu multe constructii. Trem a fost facut in Quake 3 engine si chiar 50 de constructii pot rezulta un FPS incet. Cu mai mult de 50, atunci jocul ar merge de multe ori cu 0-4 frames pe secunda.
Deci ne-am ocupat cu ea in Murnatan? Sa vedem rezultatele noastre intr-un mic test.
(http://i42.tinypic.com/dctus4.jpg)
Am facut o mapa simpla si am clonat-o cu 1100x de Teslas. Noi credem ca 1100 este o suma destul de absurda (in joc nu poti folosi atatea, sincer deoarece nu ar mai fi spatiu in joc pentru players). In timp ce Quake 3 practic folosise doar cutii pentru obiecte, an nostru UE3 Teslas, au un model complex de coliziune.
(http://i41.tinypic.com/jrbgww.jpg)
Si avem vesti bune, in special pentru fanii unlimited servers:
chiar si cu aceasta suma de structuri, jocul ar putea fi jucat fara nici o problema.
Uitati-va la aceste screenshot-uri:
http://www.murnatan.com/_temp/0.jpg
http://www.murnatan.com/_temp/1.jpg
http://www.murnatan.com/_temp/2.jpg
http://www.murnatan.com/_temp/3.jpg
http://www.murnatan.com/_temp/4.jpg
http://www.murnatan.com/_temp/5.jpg
http://www.murnatan.com/_temp/6.jpg
http://www.murnatan.com/_temp/7.jpg